Hirdetés

DG logo.jpg

BODYBULVAR

Mindenről - ahogy Mi látjuk!

Friss topikok

Címkék

Mi teszi a bajnokot?

bodybulvár 2012.02.23. 13:04

Fouad Abiad, a legújabb Team Scitec tag győzelemre éhesen utazott a Flex Pro-ra, de végül harmadikként távozott. Nem is tudja egykönnyen túltenni magát a vereségen, ezért megosztja veletek a gondolatait - bárki tanulhat tőle.

 

"Nagyjából egy nap telt el a Flex Pro óta, de még mindig nem igazán kerültek a helyükre bennem a dolgok. Tudom, mit kellene mondanom, és hogy az emberek mit akarnak tőlem hallani. Valami ilyesmit vártok: a bajnok sosem adja fel, a bajnok még erősebben tér vissza, a vereség is a játék része, rázd meg magad, és állj fel. Csupa klisé, amiket akkor hallasz, ha csúnyán elp*csáznak egy bajnokot.

Ha teljesen őszinte akarok lenni, egy percre sem hittem el a körülöttem lévő hype-ot a verseny előtt. Egyszerűen csak edzettem, mint egy állat, és a lehető legjobb formát akartam hozni. Úgy éreztem, soha nem néztem ki még jobban. Persze feláldoztam egy kicsit a teltségből, a kőkemény kondícióért, de pontosan ez is volt a célom. Ha a teltségre játszok, akkor meg azt kaptam volna meg, hogy nem voltam elég száraz. Végső soron a legjobbadat kell hoznod, és reménykedni, az elég lesz ahhoz, hogy a legjobb legyél.

Akkor most mi van? Mit kell tennie egy testépítőnek, ha élete formáját hozza, úgy érzi, elég jó a győzelemhez, mégis csak a harmadik helyen végez? A verseny végén ott álltam, hallottam, hogy szólítanak, és arra gondoltam: lett egy újabb top 5-ös helyezésem, a top5-ös helyezéseim soha véget nem érő sorában.

Nem léphetek tovább csak úgy. Nem lehetek boldog a harmadik helyemmel, amikor tudom, hogy jobb voltam ennél. Nem állhatok tovább, tudva, hogy jobbat érdemeltem volna, mégsem voltam képes ezt észrevetetni velük. Tudom, hogy megnyerhettem volna a versenyt, tudom, hogy sokan úgy érzik, meg is kellett volna nyernem, de az a munkám, hogy ezt bebizonyítsam a bíróknak is.

Na, akkor jöjjön a motivációs rész. Az élet néha megszivat, hiába dolgozol éjt nappallá téve, beleadva mindent, amid van, néha beszopod a *****. Ez van. Néha szívsz, és az sosem jó. Azt viszont jó tudni, hogy mindig jön a holnap, és akkor még többet tehetsz majd meg. Nekem senki sem mondhatja meg, hogy nem vagyok elég jó. Nem hagyom, hogy bármilyen bíró, rajongó, szponzor vagy akárki más megmondja nekem, mikor volt elég. Csak én dönthetem el, hogy mikor lesz elég, és ennek még nem jött el az ideje.

Tudom, hogy több van bennem, és tudom, hogy a legjobbamat még nem láttátok. A lehető legjobb formámat fogom hozni az Arnold Classic-on, aztán utána irány vissza dolgozni. Idén felhoztam a karjaimat, pedig azt mondták, nem tudom. Felhoztam minden testrészt, amire azt mondták, hogy nem fog menni, és ezúttal sem lesz másképp. Idén tovább emelem a lécet, és amikor legközelebb színpadra lépek, garantálom, hogy még csak szoros sem lesz a verseny.

Áldozz megbánás nélkül!

Fouad Abiad"

komment

süti beállítások módosítása